ІСТОРІЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ТА СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Циклова комісія загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін була сформована на основі циклової комісії загальноосвітніх дисциплін. Вона об’єднує викладачів, які забезпечують здобуття повної (профільної) загальної середньої освіти та викладачів, які формують базову підготовку студентів, що є основою здобуття майбутнього фаху випускників Лубенського лісотехнічного фахового коледжу.

Циклова комісія загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін створена з метою методичного забезпечення навчальних дисциплін та предметів загальноосвітнього та соціально-гуманітарного напряму за усіма спеціальностями, удосконалення методичної й педагогічної майстерності викладачів, впровадження у освітній та виховний  процес новітніх методів, форм, технологій та інновацій. 

Для правомірності своєї діяльності викладачі циклу керуються законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про ПЗСО», «Про фахову передвищу освіту», Положенням про циклові комісії коледжу, Статутом коледжу.

Основним завданням комісії є формування висококваліфікованого молодшого спеціаліста та фахового молодшого бакалавра з високим рівнем знань загальнолюдської культури, толерантності, творчої та всебічно розвиненої, свідомої особистості.

Викладачі циклової комісії загальноосвітніх та соціально-гуманітарних дисциплін впроваджують в освітній процес активні та інтерактивні методи, новітні інноваційні технології навчання, які базуються на компетентністному підході та здійсненні взаємодії педагога і здобувача освіти, приділяють значну увагу власному вдосконаленню, самоосвіті, формуванню, насамперед, у собі нових компетентностей педагогічної майстерності.

Викладачі здійснюють постійний моніторинг у сфері освіти, працюють з фаховою та педагогічною літературою, приділяють увагу вивченню й узагальненню прогресивного педагогічного досвіду, створюють індивідуальні посібники з дисциплін, беруть участь у Всеукраїнських та Міжнародних конференціях, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії тощо.

Основні напрямки роботи комісії:

  • впровадження новітніх інноваційних технологій навчання та форм організації освітнього процесу;
  • удосконалення навичок у роботі з електронними ресурсами та навчальними платформами;
  • розвиток творчих здібностей, активізація пізнавальної діяльності студентів;
  • робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього потенціалу;
  • індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей та психологічних особливостей студентів;
  • підвищення рівня кваліфікації та педагогічної майстерності викладачів.