НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
З історії створення навчально-методичного кабінету
Навчально-методичний кабінет коледжу створений у 2002 році як центр сприяння впровадження науково-педагогічних знань, опорна ланка роботи з педагогічним колективом, важливий елемент організації навчально-виховної роботи зі студентами.
У різний час кабінет очолювали викладачі-методисти Світлана Олександрівна Лавринович та Ольга Миколаївна Вишневська.
На базі навчально-методичного кабінету неодноразово проводилися всеукраїнські та обласні семінари, науково-практичні конференції.
Навчально-методичний кабінет сьогодні
Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Навчально-методичний кабінет коледжу є центром, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, зразки планувально-звітної документації, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників навчального закладу тощо.
У своїй діяльності навчально-методичний кабінет керується законами, постановами, указами, інструкціями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, Міністерства освіти і науки України з питань підготовки молодших спеціалістів, фахових молодших бакалаврів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, рішеннями педагогічної та методичної ради коледжу, планами роботи коледжу, навчально-методичного кабінету.
Мета навчально-методичного кабінету коледжу - сприяння впровадженню науково-педагогічних знань, нових досягнень у галузі навчання та виховання студентської молоді, надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, а також створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, майстрів виробничого навчання, розвитку їх творчої ініціативи.
Методична проблема, над якою працює педагогічний колектив коледжу, - «Формування конкурентоспроможного фахівця в умовах високотехнологічного професійного середовища».

Схема 1. Структура методичної роботи

Підвищення педагогічної майстерності передбачає постійну працю. Творче кредо колективу - "Від якісних занять до якісних знань".


Наукові праці спіробітників коледжу
(доступні у форматі .pdf. Натисніть на них, щоби переглянути):
1. Сендзюк Р.В. Фінансово-господарська діяльність Лубенської нижчої сільськогосподарської школи 1-го розряду
2. Рева В.В. Формування педагогічного колективу та управління навчально-виховним процесом в Лубенській нижчій сільськогосподарській школі 1-го розряду
3. Вишневська О.М. Організація навчально-виховного процесу в Лубенській нижчій сільськогосподарській школі 1-го розряду
Основні функції навчально-методичного кабінету:
- надання допомоги педагогічним працівникам і керівникам коледжу у роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі, експериментально-дослідницькій діяльності;
- узагальнення, пропагування та поширення кращого педагогічного досвіду;
- інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань професійної освіти, педагогіки, психології, накопичення і систематизація методичної інформації.
Пріоритетні напрямки діяльності навчально-методичного кабінету коледжу:
- інформування педагогічних працівників про досягнення педагогічної науки і практики, надання їм методичної допомоги в якісному здійсненні навчально-виховної діяльності, у створенні навчально-методичних матеріалів, складанні навчальної та планувальної документації тощо;
- підвищення педагогічної майстерності викладачів;
- вивчення та впровадження передового досвіду навчально-виховної та методичної роботи, інноваційної діяльності викладачів;
- накопичення та систематизація нормативної, навчально-програмної та методичної документації, навчально-методичної літератури, кращих методичних розробок;
- забезпечення виконання плану заходів з атестації педагогічних працівників.