З історії створення навчально-методичного кабінету
Навчально-методичний кабінет коледжу створений у 2002 році як центр сприяння впровадження науково-педагогічних знань, опорна ланка роботи з педагогічним колективом, важливий елемент організації навчально-виховної роботи зі студентами.
У різний час кабінет очолювали викладачі-методисти Світлана Олександрівна Лавринович та Ольга Миколаївна Вишневська.
На базі навчально-методичного кабінету неодноразово проводилися всеукраїнські та обласні семінари, науково-практичні конференції.
Навчально-методичний кабінет сьогодні
Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Навчально-методичний кабінет коледжу є центром, де зосереджуються інформаційні, навчально-методичні, нормативні матеріали, зразки планувально-звітної документації, матеріали кращого досвіду педагогічних працівників навчального закладу тощо.
У своїй діяльності навчально-методичний кабінет керується законами, постановами, указами, інструкціями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, Міністерства освіти і науки України з питань підготовки молодших спеціалістів, фахових молодших бакалаврів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, рішеннями педагогічної та методичної ради коледжу, планами роботи коледжу, навчально-методичного кабінету.
Мета навчально-методичного кабінету коледжу - сприяння впровадженню науково-педагогічних знань, нових досягнень у галузі навчання та виховання студентської молоді, надання методичної допомоги педагогічним працівникам щодо підвищення їх кваліфікації, професійної компетентності, а також створення сприятливих умов для самовдосконалення педагогів, майстрів виробничого навчання, розвитку їх творчої ініціативи.
Методична проблема, над якою працює педагогічний колектив коледжу, - «Формування конкурентоспроможного фахівця в умовах високотехнологічного професійного середовища».
Схема 1. Структура методичної роботи
Підвищення педагогічної майстерності передбачає постійну працю. Творче кредо колективу - "Від якісних занять до якісних знань".